Æresmedlemmer

Foreningens bestyrelse kan udnævne æresmedlemmer. Æresbevisningen tildeles på livstid og vil være begrundet i lang, tro og aktiv tjeneste i foreningen og specielt i dens bestyrelse. Som synlig bevis på udnævnelsen får æresmedlemmet tildelt medalje. Denne kan bæres ved festlige og højtidelige lejligheder. Medaljen er foreningens ejendom og skal tilbageleveres ved æresmedlemmets død.
Gennem tiden har vi haft flere æresmedlemmer. De er i høj grad ambassadører for foreningen og er med til at profilere den positivt overfor omverdenen. Alle gør og har gjort et stort arbejde for foreningen.
Foreningen har fire æresmedlemmer. Heinie Rugaard blev udnævnt ved vores store jubilæumsfest i 1995 og Anni Ahlmann Bahus, Jørgen Schütz og Leo Aagesen blev udnævnt ved jubilæumsfesten 2005.
Heinies udnævnelse blev refereret i BT og foreviget gennem det sort/hvide billede menes de tre nyeste æresmedlemmer er foreviget på farvebilledet.

Fra venstre mod højre ses Leo, Anni og Jørgen

Listen over æresmedlemmer gennem tiden ser således ud:

Carl Johan Jensen (udnævnt 1955)
   Oluf Sløk
   Annelise Petterson

Agnes Stordal
   Elias Christiansen
   Heinie Rugaard (udnævnt 1995)
   Anni Ahlmann Bahus (udnævnt 2005)
   Jørgen Schütz (udnævnt 2005)

Leo Aagesen (udnævnt 2005)

Vi har en lille historie om Carl Johan Jensens æresmedlemskab